Tenkiu Dear!

Thursday, June 24, 2010

Durian, durian!!!

Sape maw durian?? Meh cni... Sedap-sedap ni.. Minggu ni banyak betul makan durian. Ada yang beli, ada yang orang bagi. Tenkiu lah ye kepada yang bagi durian-durian ni. Cik Durian sangat sukerrr ati.... Gumbira bila dapat durian. Nyumm3...

Meh-meh... Kita layan gambar durian-durian ni.. Entry ni juga dibuat untuk Jericho. Tadi cari durian kat cni kan? Nah ambik ni..


ni sebahagian daripada durian-duriannya....


Kuning isinya.. Manis.. Lemak berkrim disukai ramai..


Haa.. Ni ada 1 durian pelik sikit. Duri dia pendek-pendek tapi isi dia sedap..

notadurian: I'm still craving for durian.. Takde ke yang nak bagi lagi kat aq ni...?? :(

9 comments:

Khairunnisa' said...

Aww, rindu nak makan durian :(

Jericho said...

Amboi durian tu.. Dekat Sabah memang mahal la benda tu. Terima Kasih la kerana bagi dekat saya yah.. hehe

Cik Durian said...

nisa: dah lame xmkn durian ye? insyaAllah, ada rezeki awk nnt..Amin...

jericho: durian mahal kt sabah? knp ya?

Hapiz Rahman said...

penah makan durian batu kurau? hehe itulah yang terbaik dari ladang.. :P

Cik Durian said...

xpernah kot..knp yg trbaik? die ada inject perisa coklat ke?

Hassanah said...

nak durian ((:

Cik Durian said...

jom gi beli kat kipmart... hehe

Jericho said...

Entah la mungkin susah nak dapat dekat sini. Bukannya ramai sangat orang tanam.

xpernah kot..knp yg trbaik? die ada inject perisa coklat ke? <---- Agak-agaknya ada vanilla tak? haha

Cik Durian said...

oh ye ke? kesian la xdpt mkn byk2... tanam la pokok durian sndr..sng nk mkn..hehehe

HeartBeat