Tenkiu Dear!

Wednesday, January 12, 2011

Strong!

Salam. Apa kabar korang? Hope sihat-sihat je lah ye.

Arini terasa nak mengadu dalam belog je. Huhuhu. Aku tak berapa sihat. Simptom-simptom demam semakin menunjukkan wajah mereka. Sangat tidak suka okeh! Badan pun rasa lemah semacam je ni. Tapi nak mengeluh tak baik pulak kan? Sakit ni dugaan yang Allah bagi untuk kita. Salah satunya sakit boleh meluruhkan dosa-dosa kecil. (Ini yang aku tau la. Kalau salah, tolong betulkan ye?)

Harap-harap esok mampu untuk pergi kuliah. Malas lah nak gi jumpa doktor amek MC. Huhuhu. Susahnya nak bernafas dalam keadaan camni aku je yang tau. Semput sangat. Bernafas ikut mulut bukan kelebihan aku. Hehehe. Badan dah makin lemah ni. Tapi gigih jugak nak on laptop. Hahaha. Kartun la kau ni sara!

Emmm... Bestnya kalau dapat bantal peluk yang gebu-gebu time camni. Lagi-lagi dengan cuaca yang sejuk dingin tak berapa nak beku ni, tidur memang lah sangat nikmat. Ahaks! Malam ni tidur awal la nampaknya. Kalau tak, memang tak terbangun untuk kelas esok. Be strong!!! Kau kuat kan sara?? YES, I AM!!!


Kuat macam tupai ni okeh tak? Hehehe.
(picture taken from here)

Okeh. Arini satu entry je lah. Tak larat nak menaip banyak-banyak even jari ni dah suka sangat menari atas keyboard bila type entry. Laju je menari macam ikut rentak disco. Hahaha.

Alrite, take care everyone. Love u all. Have a splendid day! (Dah malam baru nak wish kan? Hahaha.)

notadurian : Aku nebes!

No comments:

HeartBeat