Tenkiu Dear!

Friday, January 14, 2011

Hari Ini Dan Semalam

Assalamualaikum....

Cewah. Dah macam tajuk lagu aku tengok! Hahaha.

Saje je nak menceceh pasal arini. Hurm. Hari yang menyesakkan buat aku sebab masih tidak boleh bernafas dengan betul. Isyhhh! CPR please.... Sape nak volunteer? Hehehe. Mimpi lah kau!

Hari ni aku dengan baik hati dan jayanya (ayat tak boleh blah!) pergi kuliah dalam keadaan tak berapa nak sihat. Akibatnya, sesak nafas dibuatnya. Kelas pagi tu panas. Dah lah kelas dengan Miss Top tuh. Lagi la semput plus nebes dibuatnya sebab tak nak kena panggil present kat depan. Hihihi.

Sedapnya penguin ni dapat ekon...
(picture taken from here)


Kelas petang pulak pukul 3. Yeah, i like you Prof Dr Ir Sporting! Tapi tak boleh nak happy sangat even Ir tu sangatlah sporting. Kot lah one day tiba-tiba dia naik hangin, maw kecut jantung limpa aku nih. Dia pun dah warning, jangan sampai dia marah. So, beware of the dog (bak kata Zizan Raja Lawak).

Kat kelas Ir Sporting tuh, sekali lagi Akon aircond buat hal. Panas sangat-sangat! Aku mula-mula steady je tapi lama-lama aku dah mula rasa sesak nafas. Fuhh!! Sabo... Sabo... 2 jam pulak tuh kelasnya. Btw, tenkiu Dyah comel sebab tolong kipaskan aku. I lebiu beri the strong! Mmmuaaahhhh!

Sekarang, masih lagi tak betul pernafasan. Huhuhu... Help me!! Help me!! (Buat jeritan gaya rumah terbakar dengan penuh kegedikan. Euuwww!)

Btw, aku ada great news untuk diri sendiri. Untuk korang tak tau lah kan. Aku otw nak amek lesen! Yeah! Bukan lesen basikal atau lori okeh. Lesen kereta. Ahad ni start class dia. Tapi terpaksalah tadah telinga 5jam dengar semua tuh. Huhuhu. InsyaAllah boleh je... Takpelah kan. Benda ni pun dah 5tahun aku tunggu baru lah dapat. Tu pun aku nekad je. Nak tunggu berduit sampai bila? Harap-harap lesen ni tak menyusahkan mama aku dari segi kewangan coz aku tak nak guna duit mama. She has spent a lot of money for me. InsyaAllah satu hari nanti aku akan balas budi baik mereka yang sudah berbudi kepada aku. I really appreciate all of you! Thanks a million =)

(picture taken from here)

Oh! Lupa pulak. PTPTN!!! Bila nak approve application aku ye?? Dah berapa sem aku tunggu nih. Aku nak duit tu cepat-cepat bukan untuk enjoy tapi taknak susahkan orang especially my parents. Tolonglah cepat sikit buat kerja tuh! Takkan la nak proses borang aku yang dah berapa lama tu pun nak amek masa bertahun. Kalau call, asyik busy je line tuh. Memang boleh sabar tapi ni dah berapa lama. If tak terima pun, bagi lah jawapan at least. Tu pun tak reti-reti ke? Haiyaaa.....

Okeh. Tajuk kat atas tu dah boleh tukar jadi HARI INI DAN SEMALAM DAN KELMARIN DAN SEMESTER LEPAS. Hahaha.

Tata. Salam...

No comments:

HeartBeat