Tenkiu Dear!

Tuesday, July 13, 2010

Salam Takziah

Salam semua.. Semalam aq takde apdet apa-apa kan? Maaf lah ye.. Banyak urusan dan aq mendapatkan khabar yang menyedihkan.

Em, ayah kepada Incik Ribena telah kembali ke rahmatullah malam semalam. Aq tak taw camne tapi aq dah dapat rasa. Dan aq sangat sedih. Sangat rasa kehilangan walaupun dia bukan ayah aq. Sedihnya terasa sampai sekarang. Aq tak boleh duduk sorang-sorang. Cepat je air mata nak mengalir. Korang pelik kan kenapa aq boleh sedih sampai macam ni? Takpelah, biar aq je taw sebabnya. Hari ni jugak, aq tak datang kuliah sebab demam dari hari Isnin. Tambah pulak dengan berita sedih ni. Mata aq ni dah macam mata goldfish. Huhuhu..

Aq harap Incik Ribena, akaknya & keluarga tabah hadapi dugaan ni. Aq jugak mengharapkan aq kuat berhadapan dengan dia selepas ni. Semoga Allah membantu mereka menghadapi dugaan ini dan memberi mereka kebahagiaan, dunia & akhirat.

Awak..Saya mintak maaf ye sebab saya sepatutnya kuat bila awak beritahu berita tu. Saya tak patut menangis depan awak & akak awak. Im really sorry. Percaya atau tak, saya sayang arwah walaupun tempoh kami kenal tak lama.

notadurian: Argh, air mata mengalir lagi... :(

3 comments:

cik panadol said...

takziah kepada keluarga arwah..moga rohnya dicucuri rahmat -Amin

Hapiz Rahman said...

takziah kepada keluarga arwah.. MOga roh arwah di cucuri rahmat Allah..

o kambeng hitam o said...

semoga semua nya bagusbagus sja. jgn sedoh sgt ok. life must go on :)

HeartBeat