Tenkiu Dear!

Thursday, July 8, 2010

Entry Emo :(

(tulisan sengaja diblurkan.. kalau rajin nak baca, pandai2 lah ek.. huhu)

Sedih kan bile orang tak faham perasaan kita? Sedih kan bila orang tak tahu nak hargai apa yang kita buat?? Sangat-sangat menyedihkan!!! Arghhhhh...!! Benci betol bila ada perasaan macam ni.. Takpelah sarah... Sabar banyak2... InsyaAllah, Allah akan balas dengan 1000 kebaikan.. Biar arini ko bersedih, tapi akan datang, ko jadi hepy.. Ko dapat apa yang ko nak.. Cuma perlu ada kesabaran yang tinggi dan berserah kepadaNya..

Dah berapa tahun, camni je la.. Takde yang lain.. Sakit dalam hati ni takde sape yang tahu.. Biarlah aq simpan sorang2.. Tulis ni pun nak lepaskan tekanan semua beban yang ada ni.. Abaikan je la ye... Korang tanya pun aq tak tahu nak jawab apa..

Haih..  Aq takde mood nak buat apa-apa lately.. Sorylah nanti aq gi blog korang ye.. Doakan aq diberi ketenangan, kebahagiaan & kejayaan dunia akhirat.. Amin... :)

notadurian: Hargailah seseorang selagi dia masih ada kerana hari esok belum tentu dapat bersua lagi.. Masa tu, menangis air mata darah pun tak guna...

4 comments:

AISHA SAAD said...

ERKKK, JGN LA SEDIHH!
KDG2 DI BALIK KESEDIHAN BYK ALLAH SEDIAKN KESERONOKAN.
BE PATIENT OKK? HEE~

Cik Durian said...

Tq.. sabar la ni.. tapi sedih tu kejap je kot.. pasni i'll be more +ve.. dun worry... ;)

thanx for ur concern...

diraja22 said...

pasti ada hikmahnye..

Cik Durian said...

insyaAllah ada.. :)

HeartBeat