Tenkiu Dear!

Monday, August 8, 2011

Kira Pakai Jari Cukup Tak?

Assalamualaikum..

Cukup tak jari tangan and kaki untuk kira berapa lama aku menghilang dari dunia belog?
Ni bukan setakat bersawang lagi tapi dah tumbuh pokok durian. Anak pokok okeh.

Hurm. Saje je tambah baja kat kebun ni. Even takde pun orang nak datang jenguk kebun Cik Durian ni.
Yelah, dah lama sangat menghilang kan?

Tapi bila bukak statistic, I was like WOWWWW!! Even tak update blog, masih ramai yang mengunjungi blog ni.. Thank you so much! Keywords mostly banyak cari pasal resepi la. Hehehe.. Bulan puasa memang time kemuncak pencarian resepi. Selamat mencuba kepada yang tengok resepi kat sini. Resepi "campak-campak" je semua tu. Korang memang buat aku senyum tak hengat ni. Hehehhe...

Ni bukan pokok durian tau...

Life have been so hard yet wonderful~

Okay, skip that!

Anyway, aku nak wish kat korang yang singgah kat sini, Selamat Berpuasa, selamat menyambut bulan Ramadhan yan mulia dan penuh berkat ini. And nak wish jugak, Selamat Hari Raya. Kot la tak sempat nak update blog nanti. Kepada sape-sape yang aku dah buat salah dan silap, aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Maafkan aku yang tak sempurna mana ni. Halalkan apa-apa yang dah termakan, terambil, terminum dan semua yang TER la. I am really truly sorry.

Selamat menikmati kehidupan yang bahagia di dunia dan akhirat. Semoga kita semua mendapat rahmat-Nya dan dilindungiNya di mana pun kita berada. Mohon juga diberi keampunan dan keredhaanNya. Amin....

Notadurian: Indahnya hidup jika kita dapat menjadi seorang yang pemaaf, penyabar dan sentiasa berfikiran positif. Every dark cloud has a silver lining. (^_^*)

No comments:

HeartBeat