Tenkiu Dear!

Wednesday, March 23, 2011

I'm Sorry!

Assalamualaikum.

Sorry dah lama tak buat entry baru. Being super duper busy lately dengan rutin sebagai pelajar. Hahahah. Assignmentsssssss + Testsssss + Quizssss.. Oh, banyaknya! Bukan takde masa langsung. Ada tu ada tapi dahulukan yang penting terutama tidur yang asyik tak cukup tu. Kena la qada' kan. Hahahha. Nampak sangat aku ni suka tidur. Err, tak sebenarnya. Tapi TERPAKSA suka. Hoho.

So, aku dah ada beberapa entry dalam kepala untuk korang. Macam bese. Lau aku menghilang kejap, aku konfem akan kembali dengan entry RESEPI masakan aku kan? Hahaha. Saje je nak bagi korang lapar bila baca entry aku. Hik3...

Oklah, got to go. Petang ni ada presentation pulak. Kena prepare for trouble. Huahua.

Take care guys!

Notadurian: Tunggu resepi IKAN CENCARU GORENG BERSAMBAL ngan BEGEDEL ORANG BUJANG. Sabo ye....

4 comments:

sumaiyah mokhtar said...

wahhhhhh begedel, sedap tuuuuu :)

faiz said...

bergedel mmg best..

Cik Durian said...

sumaiyah & faiz: Hehehe...sabo ye... tgh busy lom dpt nk buat entrynye

seorangAku said...

tngok berdegil nie jdik makin lapar lah plak...huhuk

HeartBeat